15 грудня в приміщенні дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 5 «Джерельце» пройшло засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Диво-гра для малюка».
На засіданні було прослухано консультацію-презентацію про методику Марії Гмошинської "Художники в памперсах", яку підготувала Тетяна Іванівна Ложкіна, вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка».
Було переглянуто відео-заняття з дітьми першої молодшої групи, яке провела разом із вихованцями Примак Ольга Миколаївна, вихователь дошкільного навчального закладу «Джерельце».
Вихователь Примак Ольга Миколаївна висловила думку про те, що робота з батьками є цікавою, складною і звісно, проведення спільного заходу, як-от, відкритого заняття додало певного педагогічного досвіду.
Слухачі подякували за проведене заняття, обговорили його.
Кожен із слухачів продемонстрував малюнки індивідуальні чи групові, на яких були використані техніки: дитячі долоньки, малювання пальчиками.
Наостанок керівник ММО - Ткаченко С. В. виробила рекомендації засідання.
З метою започаткування та подальшого впровадження елементів методики Марії Гмошинської «Художники в памперсах» у освітній процес дошкільних навчальних закладів, рекомендуємо:
1. Розвивати у дітей природні нахили, здібності, обдарування, шляхом використання нетрадиційних форм, методів і прийомів у образотворчій діяльності.
2. Поглиблювати знання батьків про виховні та розвивальні можливості художнього мистецтва та шляхи їх реалізації в умовах родини.
3. Продовжувати здійснювати художньо-естетичне виховання дошкільнят у співпраці дитячого садка з родиною.
4. Здійснювати художньо-естетичне виховання дошкільників на основі широкої інтеграції, охоплюючи різні форми роботи з дітьми.
Для полегшення пошуку інформації на сайті відкрито опцію "Пошук".
Вона розміщена на головній сторінці сайту поруч із опціями "Музика" , "Календар". Запрошуємо до спілкування!
9 грудня в дошкільному навчальному закладі № 5 «Джерельце» пройшло засідання міського методичного об’єднання (далі ММО) «Управлінський діалог. Next».
На засіданні були присутні: провідний спеціаліст по роботі з дошкільними навчальними закладами відділу освіти Васянович О. В., методист із дошкільної освіти міського методичного центру Терещенко І. А., завідувачі, вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів міста.
Тема засідання була присвячена використанню інноваційних педагогічних технологій у дошкільному навчальному закладі.
Для присутніх було запропоновано фрагменти занять за технологіями: Глена Домана - навчання дітей енциклопедичним знанням (провела вихователь Симонова Я. М., ІІ молодша група); Жана-Овіда Декролі - оригінальний метод навчання читання – (провела вихователь Бєлагаєва І. В., середня група); методика навчання ранньому читанню за Л. Шелестовою (провела Ткаченко С. В., старша група); Пащенко О. Л. - школа ейдетики, розвиток образної пам’яті (провела вихователь Михайлинина О. М. із дітьми 1 класу).
Керівник ММО – Кириленко Т. В. запропонувала висловити думки по колу щодо переглянутих фрагментів занять, попередньо обравши кожному із присутніх певну роль, відповідно до жеребу, як-от: вихователя-методиста, мами, дитини, вчителя початкових класів, практичного психолога тощо.
Загалом присутні зійшлися на думці про впровадження елементів педагогічних освітніх технологій у освітній процес дошкільного закладу. Завдяки їх використанню поліпшується якість освітнього процесу.
Було переглянуто відеофільми, що розкривали тему «Педагогічна технологія – це захопливо та цікаво». Кожен вихователь-методист дошкільного навчального закладу повідав про впровадження педагогічних інноваційних технологій.
Вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 1 «Калинка» Топчій О. І. розповіла про використання гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського у освітній процес закладу.
Впровадження вчителем-логопедом Шикун Т. В. у дошкільному навчальному закладі «Центр розвитку дитини» мнемотехнології є успішним із дітьми-логопатами, зазначила Кузьміна Т. О., вихователь-методист закладу.
Про експериментальну-дослідницьку діяльність у дошкільному закладі № 4 "Марите" розповіла вихователь- методист дитячого садка Хоменко О. М. Її впроваджує Масан С. В., яка працює з дітьми середнього віку.
Надточей В. О., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 6 «Крунк» поділилася досвідом із втілення технологій М. Монтессорі, Г. Домана, М. Зайцева, методу проектів, навчально-методичного посібника «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» за методикою А. Богуш, Н. Гавриш.
Примаченко О. Є., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 8 «Теремок» зазначила про втілення національних ідей щодо впровадження спадщини С. Русової та методики М. Монтессорі.
На останок вироблено рекомендації засідання.
Для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Особливістю організації та проведення навчально-виховного процесу на сьогодні є співіснування двох стратегій - традиційної та інноваційної.
З метою підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його інноваційного розвитку, рекомендуємо:
1. Впроваджувати та використовувати нові максимально ефективні технології навчання і виховання, які формують високоадаптовану до змінних умов, активну, діяльну, творчу особистість, на забезпечення адекватності навчально-виховного процесу і його результатів вимогам суспільства.
2. Постійно створювати належні умови для підвищення науково-методичного супроводу педагогів з питань впровадження та використання в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних технологій.
3. Формувати у педагогів нові професійні дії, спрямовані на вирішення актуальних проблем виховання і навчання з позицій особистісно-орієнтованої освіти, оновлення форм і засобів здійснення навчально-виховного процесу.
4. Долучати батьків до впровадження ефективних технологій навчання і виховання шляхом надання допомоги у створенні розвивального простору.
Цьогорічні зимові ранки по-осінньому теплі. Фарби зими зовсім бідні. Снігу немає, дерева вже скинули листя і лише височінь неба виблискує ясним голубим світлом та білими хмарами.
Ми з нетерпінням чекаємо на святкову атмосферу: сніг, морозчик, незабутню казку Нового року та прийдешнього Різдва.
А поки зимовий настрій дарують мелодія Джона Уільямса з кінофільму «Один вдома» та інструментальна версія відомої пісні «Let it Snow». Слухаємо!
Дошкільні навчальні заклади міста долучилися до вернісажу дитячих малюнків «Чарівний дивосвіт барв енергозбереження».
Вернісаж проводиться протягом 2015/2016 навчального року в ІІ етапи:
- І етап (відбірковий). Проводиться на локальному рівні в кожному дошкільному навчальному закладі міста до 01.12.2015 року.
- ІІ етап (міський). Триває з 01.12.2015 до 29.01.2016 року.
Останній день подання малюнків – 29.01.2016 року.